Online leren fotograferen

Online leren fotograferen

Altijd al meer willen leren over fotografie ? Nu is je kans om dit laagdrempelig online te doen !
 
Mijn agenda is leeg, geen opdrachten, geen clubjes van de kinderen, geen wedstrijden eigenlijk gewoon helemaal niets.
Maar om mijn tijd nuttig te besteden en jullie wat te leren over fotografie heb ik het volgende bedacht.
 
Maandag 23 maart start ik online voor iedereen die graag fotografeert of beter wil leren fotograferen een groep (op Facebook) waarin ik jullie heel veel ga leren over fotografie.
 
– technische kennis, hoe maak je nu een goed belichte foto bijvoorbeeld, hoe moet ik mijn camera instellen. Wat voor lens moet ik gebruiken ?
 
– hoe maak ik een goede foto ? We gaan in op momenten, licht, compositie
 
– extra bonussen om nog meer met fotografie bezig te zijn
 
– Je ontvangt van mij iedere week een opdracht en uiteraard krijg je feedback op je foto’s
 
– Iedere week ga ik live om alle vragen van die week te beantwoorden
 
Dus wie dit ook heel tof lijkt en graag mee wil doen, je bent welkom !
 
De startdatum is 23 maart en de kosten per maand zijn 15 euro. En iedereen die zich in maart aanmeldt mag zolang als zij/hij wil voor die prijs lid blijven ! (en in de toekomst zal deze prijs zeker verhoogd worden)

 

 
Sluit Menu